czwartek, 31 lipca 2014

Prolog

Siedziałam na łóżku w swoim zatłoczonym fioletowym pokoju z moim laptopem na kolanach przeglądałam wiele stron o swoim idolu Justinie Bieberze żeby wiedzieć co robi.. Trwała właśnie Trasa Believe Tour na którą ze swoją najlepszą przyjaciółką Miley chcieliśmy pojechać, to było nasze największe marzenie, żeby zobaczy go na żywo jak zlatuje na tych pięknych skrzydłach..
tak przeglądając listę trasy Believe Tour zauważyłam że jest tam nasze miasto Miami.. Ucieszyłam się bardzo, pobiegłam pędem do cioci z laptopem i pokazałam jej to, spytałam się czy możemy iść na ten koncert z Miley ona powiedziała, że tak. Bardzo się ucieszyłam, ciocia ma piękny piętrowy dom z basenem, takie są zalety bycia szefową w wielkiej firmie mniejsza z tym.. Uściskałam ciocie i podziękowałam zamknęłam laptopa i wzięłam go pod pachę, i pobiegłam do swojego pokoju
położyłam laptopa na biurko sięgnęłam po fioletowego IPhone 5s. I zadzwoniłam do Miley powiadomic ją o tym... Gdy odebrała telefon usłyszałam zaspany głos, czy ona jest nie normalna ? Jest godzina 11 a ona nadal śpi.. Gdy powiedziałam że jedziemy na Koncert Justina który będzie za 3 dni w Miami odrazy się obudziła i zaczęła skakać i piszczeć do telefonu....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz